فروش سیمان نسوز و انواع جرم

 


سیمان نسوز نوعی سیمان است که در برابر گرما و آتش مقاومت بالایی دارد. ماده‌ای است که روی سطح اجسام جامد اعمال می‌شود تا آنها را محکم به هم بچسباند یا به عبارت دقیق‌تر، ماده پودری است که پس از مخلوط شدن با آب، به حالت نرم و خمیری درآمده  و برای چسباندن سنگ‌ها، آجرها، بلوک‌ها و غیره در ساخت‌وساز استفاده می‌شود.

کاربرد سیمان نسوز

بطور کلی از سیمان نسوز در صنایع مختلفی استفاده می شود یعنی می توان گفت در هرجایی که با حرارت بالا مواجه می شویم نیاز به استفاده ازسیمان نسوز داریم.

 این ماده می تواند گزینه ای مناسب برای آسترکاری و ساخت وسایلی باشد که باید مقاومت مناسبی در برابر تخریب حرارتی داشته باشند. همچنین می توان درساخت کوره های معمولی و سقف کوره های تولید کننده گاز و دودکش ها هم از این نوع سیمان استفاده میشود و بهتر از آجر نسوز عمل کنید.

سیمان پر آلومین می تواند به شکلهای مختلفی نظیر سیمان خالص، سیمان به همراه شاموت و ترکیب سیمان به همراه خاک نسوز استفاده شود.

نکات خرید سیمان نسوز

معمولا سیمان نسوز در بسته های 25 کیلوگرمی بسته بندی میشود تاریخ انقضاء سیمان نسوز در صورتیکه در شرایط سالم و با هوای خشک و درجای مناسب نگهداری شود تا 1 سال میباشد. در هنگام استفاده از این نوع سیمان، می توانید از ترکیب سیمان نسوز و سیمان پرتلند و یا خاک نسوز  استفاده کنید.

در فصل‌های سرد سال امکان یخ زدگی وجود دارد، به همین دلیل باید از آن جلوگیری کنید. به علاوه در فصول گرم سال نیز جهت گیرش سریع‌تر لازم است از سدیم گلوکنات استفاده شود.

گروه صنعتی کاف

https://kaafco.com/refractory-cement/

 

Comments

Popular posts from this blog

کاربرد آجر صنعتی در کوره های ذوب فلزات

کاربرد آجر نسوز صنعتی

معرفی انواع جرم نسوز و کاربرد آن در صنعت