معرفی شرکت فرآورده های نسوز کاف

 
فرآورده های نسوز کاف تولید کننده و تامین کننده آجر نسوز کوره های صنعتی. شرکت فرآورده های نسوز کاف فعالیت خود را در زمینه آجر های دیرگداز آغاز و با توجه به نیاز بازار به تامین فراورده های نسوز کورهای صنعتی فعالیت خود را در جهت تامین انواع آجرهای نسوز از قبیل آجر شاموتی ، آجر منیزیتی، آجر سیلیسی و آجر آلومینی، آجر عایق حرارتی و انواع جرم های سبک و خاک نسوز و سیمان نسوز توسعه داد.

کارخانه آجر نسوز کاف با بهره گیری از تجارب بیست ساله مدیران خویش در عرصه تولید انواع آجر نسوز، همواره در تلاش است. با توجه به نیازهای صنعت داخلی در حوزه تامین كالاهای تخصصی مورد نیاز صنایع  كشور در بخش دیرگداز کالاهای موردنیاز را با بهره گیری از توان مهندسین خود با بالاترین کیفیت در اختیار صنعتگران ایران زمین قراردهد.

از دیگر خدمات صنایع نسوز کاف واردات و تامین فرآورده های نسوز شکل دار و بی شکل که تولید آن در داخل کشور محدود است میباشد. این شرکت در راستای نیاز صنایع کشور به محصولات با کیفیت اقدام به واردات انواع آجرهای عایق خارجی با گرید های مختلف، انواع الیاف سرامیکی شامل پتوهای سرامیکی، برد سرامیکی و همچنین انواع آجرهای منیزیتی از قبیل منیزیت کروم و منیزت کربن نموده است. تا سهمی کوچک در رفع نیازهای صنایع نسوز، در راستای شکوفایی اقتصادی و صنعت کشور عزیزمان داشته باشیم.

چرا شرکت فرآورده های نســوز کـاف

یکی از خدمات ویژه شرکت فرآورده های نسوز برای صنایع نسوز تامین محصولات دیرگداز در کمترین زمان ممکن است. تامین و تولید محصولات نسوز بویژه اقلام سفارشی زمانبر است. ما یکی از معدود شرکت های فعال در حوزه دیرگداز هستیم که علاوه بر کیفیت محصول به تحویل سریع و بموقع کلا توجه ویژه ای داریم.

برای نیل به این هدف و در راستای تحویل سریعتر کالا، با افزایش خط تولید و توسعه انبار شرکت نسوز، و شناسایی اقلام مورد نیاز صنعت دیرگداز، اقدام به تولید انبوه موارد مورد نیاز مشتریان نمودیم.

انواع آجر های شاموتی و در سایزهای مختلف و آجر نسوز آلومینی با مقدار آلما 50 از جمله محصولاتی هستند که در طی این سالها تلاش گردید تا به گونه ای برنامه ریزی شود. که کمترین زمان تحویل به مشتری را داشته باشند. از دیگر محصولات می توان به آجرهای منیزیتی و آجرهای عایق سبک اشاره کرد. که علاوه بر کیفیت بالای محصولات زمان تحویل آن بسیار کم است.

ما در تمام این سالها همواره در تلاش بوده ایم تا باکیفیت ترین و مرغوبترین محصولات دیرگداز و نسوز را در اختیار صنعتگران ایرانی و خارجی قرار دهیم در این راستا فراورده های نسوز کاف توانسته است طیف وسیعی از آجر کوره و انواع ملاتهای نسوز را برای صنایع آهن و فولاد، آلومینیوم، صنایع مس، سیمان، آهک، نفت و پتروشیمی، صنایع شیشه و سرامیک تامین کرده سهمی هرچند کوچک در توسعه صنعت ایران بزرگ ایفا کنیم. چنانچه قصد خرید با کیفیت ترین و بهترین آجر نسوز کوره را دارید، لطفا جهت دریافت قیمت‌ آجر کوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تا بهترین آجر نسوز صنعتی کوره را با مناسب ترین قیمت فروش خریداری نمایید.

فروش محصولات آجر نسوز کوره در تهران و اصفهان

بهترین قیمت آجر کوره صنعتی 

تولید کننده فرآورده های نسوز گـــروه صــنعتی کاف

آجر صنعتی نوعی آجر است که از خاکهای چینی و نسوز تولید میشود و با ساختار مولکولی متراکم و ظریف است. و نحوه تولید این نوع آجر صنعتی کوره به این صورت است که ابتدا سنگ ها را آسیاب کرده و سپس به خاک نرم تبدیل می شود و پس از 3 روز پخت در کوره در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته میشود. همانطور که از اسم آن برمی آید آجر صنعتی با مقاومت حرارتی بالایی که دارد در کوره ها و پاتیل ها و عایقکاری صنعتی کاربرد فراوان دارد.

کاربرد آجر نسوز صنعتی

آجر نسوز صنعتی یک ماده ساختمانی با ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در بعضی از کاربردهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد اصلی آجر صنعتی در محیط هایی با دمای بالا از جمله کوره های صنعتی، پخت مواد شیمیایی، کارخانه ها و تصفیه فلزات است.

یکی از کاربردهای مهم آجر صنعتی در کوره های صنعتی مانند کوره های ذوب فلزات است. در این کوره ها دماهای بسیار بالا برای ذوب و تصفیه مواد استفاده می شود و بقیه آجرها نمی توانند با شرایط این دماها سازگاری داشته باشند. این آجرها به دلیل اینگه مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند، شکل آن ها تغییر نمی کند.

آجرهای صنعتی در صنایع پتروشیمی نیز کاربرد دارد و در فرآیند هایی مانند تولید سیمان، آلومنیوم، فولاد و سایر مواد شیمیایی، دماهای بسیار بالا به طور مداوم نیاز است. این آجر ها به عنوان انواعی از لاینینگ ها و عناصرهای ساختاری در تجهیزات و واحدهای این صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

در نتیجه می توان گفت که آجرهای صنعتی به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، استحکام و دوام زیاد در دماهای بالاه و قابلیت مقاومت در برابر شوک های حرارتی، در محیط هایی مانند کوره های صنعتی، شیمایی، فولادسازی، ذوب فلزات و تولید مواد شیمایی به کار می ورد.

قیمت آجر نسوز کوره  شرکت نسوز کاف

 

خرید انواع آجر نسوز کوره صنعتی، آجر نسوز کوره تولیدی فرآورده های نسوز کاف با استفاده از مواد باکیفیت و مقاوم در برابر حرارت، ابعاد و ساز های متنوع و همچنین قیمت آجر نسوز مناسب و استاندارد بعنوان یک گزینه ایده‌آل برای ساخت کوره‌های صنعتی مورد توجه قرار می‌گیرد. تعهد ما به کنترل کیفیت دقیق در تمام مراحل تولید، اطمینان از ارائه محصولات با استاندارد های بین‌المللی را فراهم می‌آورد.
 
علاوه بر بازار داخلی ایران، ما به عنوان یکی از شرکت های اصلی در زمینه صادرات آجر نسوز کوره به کشورهای همسایه نظیر روسیه، عراق، ارمنستان، گرجستان و سایر مناطق اطراف ایران فعالیت داریم. امید است با تولید محصولات باکیفیت مطابق با استاندارد جهانی به توسعه اقتصادی و صنعتی در این منطقه کمک نماییم. اعتماد شما به ما، تعهد و مسئولیت ما را افزایش میدهد و الهام بخش ما جهت ارائه محصولات با کیفیت و خدمات برتر است.

ویژگی‌های اجرهای نسوز کوره کـــــاف

 مقاومت آجر نسوز در برابر حرارت: فرآورده‌های نسوز ما از مواد با مقاومت بالا در برابر حرارت تشکیل شده‌اند، که اجازه می‌دهد در شرایط دمایی بالا آجرهای کوره به خوبی عمل کنند.
 
مقاومت آجر در برابر خوردگی: مواد مورد استفاده در تولید فرآورده‌های نسوز ما از نظر خوردگی مقاوم میباشد و باعث افزایش عمر مفید محصولات اجرنسوز کوره می‌شود.
 
عایق حرارتی مؤثر: محصولات منحصر به فرد آجر عایق این شرکت به عنوان یک عایق حرارتی مؤثر عمل می‌کند. و از انتقال حرارت به محیط خارجی جلوگیری می‌کند.
 
تنوع در طراحی اجر نسوز : آجر صنعتی کوره فرآورده های نسوز کاف با تنوع در نوع مواد دیرگداز و ابعاد و سایز آجر کوره، به مهندسان و سازندگان کوره های صنعتی امکان می‌دهد تا بر اساس نیازهای خاص، پروژه‌های خود را پیاده‌سازی کنند. جهت دریافت مشاوره و لیست قیمت آجر کوره با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
 
تضمین کیفیت آجر : ما از کنترل کیفیت دقیق در تمامی مراحل تولید استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که محصولات دیرگداز ما با استانداردهای بین‌المللی هماهنگی دارند. جهت دریافت مشاوره و لیست قیمت آجر کوره در تهران با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت آجر نسوز کوره

عوامل مختلفی در تعیین قیمت یک نوع آجر کوره صنعتی نقش دارند که از آن جمله می توان به قیمت مواد اولیه نحوه ساخت و تولید آجر کوره، نوع خاک و درصد موادی که در آجر نسوز بکار رفته است قیمت آجر نسوز کوره صنعتی را تعیین میکند. بعنوان مثال در آجرهای آلومینایی با بالا رفتن مقدار آلومینا میزان دیرگدازی اجر افزایش میابد. و قیمت فروش آجر نسوز آلومینی نیز بطبع افزایش میابد.
 
بسته به نوع آجرکوره نسوز و درصد مواد معدنی آن کیفیت ساخت و مقاوت مواد دیرگداز در مقابل حرارت قیمت آجر صنعتی نیز متفاوت میباشد.
 
آجر کوره صنعتی بر اساس شکل به اشکل مختلفی دسته‌بندی میشوند. اندازه‌های مستطیلی با طراحی ساده و شکل‌های مشخص، به دلیل طراحی ساده و قالبهای آماده قیمت کمتری نسبت به اشکال پیچیده‌تر دارند.

Comments

Popular posts from this blog

کاربرد آجر صنعتی در کوره های ذوب فلزات

کاربرد آجر نسوز صنعتی

معرفی انواع جرم نسوز و کاربرد آن در صنعت